My CNY favourite picks

Hello Sugar Pies!
Im bouncing up and down cause im so excited about tomorrow’s launch!
All the items are so pretty and apt for chinese new year (play some cny chingchong in the background~)

We actually kept a handful of them and getting all planned out what to wear for the 1st and 2nd day of Chinese New Year.

I bet you girls are searching high and low for a perfect outfit too!
When i was younger, my aunt would always bring us out to buy new clothes, shoes and bags!

Maybe that’s why i always look forward to CNY, not to mention all the ang baos, cny goodies (omg, love!) and gathering πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

Omg, i can’t wait for CNY to arrive! WHEEE!

Okay, sorry for blabbering ):
I’ve picked out my favourite among all the babies!

My number one favourite!
This colour is so festive and happy looking, i bet you will shine and stand out among your relatives and friends! πŸ˜‰

Too bad sissy planned to wear it on the 1st day of CNY.
Maybe i can wear it next year? HEHEHE.

It’s so pretty and quirky, not a usual qipao you can find it anywhere. Β β™₯

Number 2 on list, do i need to say more? πŸ™‚
Im planning to wear this on my 2nd day of CNY!

We kept this skirt in 3 colours because they are casual enough for a day out with girlfriends!
Red poppies is my favourite among the whole lot! πŸ˜€

Kept the skirt in yellow peonies too!
It is happily sitting in my wardrobe now πŸ™‚

And last but not least, I love this wine rose the most out of all the colours!
You won’t regret if you get it, cause it look so damn gorgeous in real life.

Not kidding πŸ˜‰

Coralia orange comes in next.

What’s your pick? πŸ™‚
Share with me what are you planning to wear this coming CNY!
Hehehehe, CNY makes me happy.

Ask me ant knee tink
And, preview is up on facebook already if you still haven’t check your facebook page!
http://www.facebook.com/tinselrack

Go like and share the album cause we’ve got a promotionΒ for our collection tomorrow!
It’s gonna be a steal πŸ˜‰

I can’t stop thinking and staring at the photos.
Thinking too much these few days until all my ugly zits are popping out ):

I look really horrible now and the pimple cream is not helping at all!!!!

Okay.. maybe i should get more beauty sleep and be more diligent in applying my pimple cream.
Wanna be pretty for CNY D:

Sleepy tight people!
Drop me any questions at my fs and i will reply when i open my eyes tomorrow!
Hehehe, cause i love yall too much πŸ˜‰

Advertisements


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s